Sostenir la vida contra les violències masclistes – 25 de novembre
Com cada 25 de novembre – Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, ens posicionem i ens manifestarem als carrers contra les violències masclistes.
Ens cal seguir construint i donant valor a aquesta alternativa real a la incertesa que ens crea la violència estructural que el sistema capitalista i patriarcal genera. Centenars d’anys creant una cultura de la por, soroll i desconfiança. Front a això construïm dia a dia, la confiança, la vida. Una vida que cal sostenir, que cal tenir cura.
Front a un món on les guerres, les violències masclistes, els desnonaments, els desplaçaments o la precarietat formen part de la vida de la majoria cal que els drets siguin una realitat on la fatiga és triada i no imposada.
En un món en el que centenars de dones mortes forma part de la “normalitat” cal valentia per transformar. El feminisme proposa un món on la justícia es mesuri en vides cuidades i reparades, no en estadístiques.
Construïm un món on sostenir la vida, el coneixement, la imaginació i l’alegria per a totes les persones.
Construïm un món en el que “ni una menys”.
Front de la maquinària de les violències, persistim.
Persistim en pensar, en acompanyar, en rendir comptes i exigir vides sense violència.
T’imagines? – 25N
Agraïments:
La ideació i realització d’aquesta campanya no hagués estat possible sense la participació de tot l’equip de la nostra entitat.
Volem destacar a les companyes d’atenció i acompanyament a les Violències Masclistes per la seva feina quotidiana, a les que fan incidència política, a les companyes que treballen en els diversos programes comunitaris de la nostra entitat, especialment a Laia Albert i Esther García, de l’Espai Barceloneta, promotores de la inestimable participació de veïnes i veïns del barri de La Barceloneta:
Alicia, Ceci, Flor, Franciska, Irene, Javi, Lali, Luci, Montse & Pepi.
També volem agrair la col·laboració de la Biblioteca de la Barceloneta, del Centre Cívic de la Barceloneta, del Bar Piñol i del Café New Orleans de la Barceloneta.













