Published in:
Actualitat
SORTIDES DIMO
Un any més, des de Surt oferim un procés de millora competencial a través del projecte DIMO (Dispositiu de Millora de l’Ocupabilitat), un programa d’orientació i inserció laboral adreçat a dones cis i trans en situació d’exclusió social.
El programa possibilita desenvolupar les competències professionals i transversals de les participants i, per tant, de millorar la seva ocupabilitat, mitjançant un acompanyament personalitzat en el disseny del seu projecte vital i professional, aportant estratègies d’empoderament laboral orientades a garantir el seu dret d’accés al mercat laboral, si així ho desitgen.
A més de proporcionar una atenció integral, especialitzada i molt ajustada a la situació personal i professional de cada dona, fet que comporta el treball de múltiples dimensions, i de cercar els recursos i serveis que permetin ampliar opcions per millorar les seves competències personals i/o tècniques, DIMO incorpora dins de les seves activitats l'apropament de les dones a l'ambit socio-cultural de Catalunya.
Visita a la Sagrada Família
El passat mes juny, les dones de l’itinerari d’inserció sociolaboral de la fundació Van fer una sortida cultural a la Basílica de la Sagrada Família. Aquesta visita guiada ha fet que les dones puguis estar més a prop d’un monument icònic de la ciutat de Barcelona, així com conèixer les curiositats i detalls d’aquesta i el seu autor. Les dones han sortit molt contentes i satisfetes de la visita.
Visita al Museu d'Història de Catalunya
Així mateix van realitzar una sortida al Museu d’Història de Catalunya, realizan la visita guiada “D’elles també hi eren”. En aquesta, van poder escoltar i entendre la realitat i el paper que ocupaven les dones en les diferents etapes de la història i l’evolució que hi ha hagut al llarg del temps. Ha estat una visita molt interessant i ha donat pas a reflexionar sobre com les dones sempre hem estat presents a la història del món..
Visita al Consorci Per la Normalització Lingüística
El passat mes de juliol, realitzen una visita al CPNL (Consorci Per la Normalització Lingüística), per tal de poder conèixer el ventall d’opcions que hi ha per realitzar diferents formacions de la llengua catalana i poder afavorir la seva inserció laboral. Ha estat una experiència molt enriquidora ja que han tingut la oportunitat de comprovar el seu nivell i tenir un espai de diàleg amb les companyes en català.













